niedziela, 7 czerwca 2015

Co to za blog?

Co tu dużo mówić. Pewnie dużo osób czytając to notkę pomyśli: kolejny nudny blog zajmujący cenne miejsce w blog sferze. Ja postanowiłam dać sobie szansę i spróbować. Mam nadzieję, że dobrze się sprawdzę w swojej roli.



O czym będzie blog?
Tematyka tego bloga będzie krążyła między tym co najbardziej kocham, czyli książkami. Planuje dodawać recenzje różnorodnych książek, które przeczytam. Mam nadzieję, że będzie ich jak najwięcej. Żeby także was nie zanudzać planuje dodawać co jakiś czas jakieś tagi oraz recenzje interesujących mnie filmów :)

Jak często będziesz dodawać posty?
W tej materii nie chciałabym nic obiecywać, bo potem nie dotrzymuje słowa z przyczyn czasem niezależnych ode mnie, lecz mam nadzieję że będę dodawać je w miarę regularnie, a w razie jakichkolwiek zmian i przerw w dodawaniu postów poinformuję was o tym :)

Jeśli macie inne ważne waszym zdaniem pytania zadawajcie je w komentarzach pod spodem :) Pierwsza recenzja powinna się pojawić już niebawem :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz