czwartek, 9 lipca 2015

Book Haul #1 CZERWIEC


Dzisiaj moi drodzy przychodzę do was ze spóźnionym Book Haulem:( Mam nadzieję, że nie jest to dla was problem, ale niestety miałam małe problemy z aparatem jak i tym aby zaprzestać kupowania książek, lecz mam nadzieję, że to tylko w tym miesiącu tak zaszalałam :) Zazwyczaj w tym zakresie jestem bardziej zdyscyplinowana ;) 
Przechodząc do sedna sprawy, pragnę wam pokazać wam moje zdobycze czerwcowe. Przyznaję iż był to chyba najbardziej pracowity miesiąc na razie w tym roku. Nie tylko ze względu na to, iż były wystawiane oceny i trzeba było wydobyć z siebie siódme poty, a by mieć nieskazitelne oceny. Moje niestety, na początku nie były zbyt dobre, lecz na szczęście w ostatnim tygodniu zawalczyłam i zdobyłam wcześniej zamierzone cele;) Po zakończeniu roku wracam do was, a ze mną przybyły również długo wyczekiwane przez wszystkich wakacje :) Czyż to nie cudowna wiadomość?!:D 
Może gdy teraz piszę tego posta za oknem pogoda nie jest najładniejsza, gdyż pada, ale nie wiem jak wy, ale ja wolę 100 razy bardziej taką pogodę niż taki upał jaki mieliśmy ostatnio okazję napotkać. Był on nie do zniesienia!!!
Bez już zbędnego przedłużania zaczynajmy :)


W tym miesiącu zdobyłam aż 11 książek

1. Próba żelaza - Cassandra Clare & Holly Black - zakup własny przez księgarnie internetową ksiazkaiprezent.pl
2. 7 razy dziś - Lauren Oliver - zakup własny w empiku
3. Akademia dobra i zła - Soman Chainani - zakup własny w księgarni matras
4. Każdego dnia - David Levithan - zakup własny w księgarni matras
5. Powiedz wilkom, że jestem w domu - Carol Rifka Brunt - zakup własny w matrasie
6. Alicja w Krainie Zombi - Gena Showalter - zakup własny przez księgarnię internetową ksiazkaiprezent.pl
7. Alicja i Lustro Zombi - Gena Showalter - zakup własny przez księgarnię internetową ksiazkaiprezent.pl
8. Alicja Królowa Zombi - Gena Showalter - zakup własny przez księgarnię internetową ksiazkaiprezent.pl
9. Książka pod tytułem - Robert Trojanowski - nagroda w konkursie youtuberki kichitv 
link do kanału: https://www.youtube.com/user/kichiTV
10. Złodziejka książek - Markus Zusak - zakup własny w księgarni matras
11. Girl Online - Zoe Sugg - zakup własny w empiku


Mam nadzieję że spodobał wam się mój Book Haul :) A w najbliższym czasie postaram się dać także mój WRAP UP z czerwca i TBR na rozpoczęty już lipiec:* Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru mole książkowe :*

*zielony - książki przeczytane
*czerwony - teraz czytam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz